Məqsədimiz – Bakının yeni yaşayış incisi olmasına iddialı, yaşıllıqları ilə seçiləcək Premium Park, Neftçilər layihəsi üçün Vizual kimliyin (brendinq, tərtibat üslubu qaydaları və müvafiq loqotipin) hazırlanması idi.

İş prosesi zamanı bir neçə mövzuya müraciət edilib. Əsas mövzular:
– Kompleksin “Neftçilər” Metro Stansiyasının yaxınlığında olması, onun “Neftçilər” adlanması səbəbindən – Xəzər dənizi, Xəzər nefti;
– Kompleksin ölkədə ən böyük, premium və 24 blokdan ibarət olması;
– Yaşıllıqlar dolu həyət və yaşam.

Layihə haqda – Kompleksin tikinti prosesi beynəlxalq standartlar və tələblərə uyğun aparılır. Premium anlamı yalnız geniş və işıqlı otaqlarla bitmir, həmçinin yaşıllıqlar dolu həyət, mükəmməl yaşayış infrastrukturu və rahatlığı nəzərdə tutur.

Vizual kimlik

Vizual kimliyin təqdimat çarxı

Yaşayış Kompleksi üçün Vizual kimlik (Brendinq) - Premium Park, Neftçilər - STUDIO.AZ
Tomatos Pizza
Ad seçimi, Kimlik (Brendinq)
Smart Bells
Vizual kimlik (Brendinq)
Abdu Travel
Kampaniya, Sosial Media
The Get Fresh
Vizual kimlik (Brendinq)
Buta Business Consulting
Vizual kimlik (Brendinq)
KFC Azerbaijan
Qrafik dizayn
AZTV
Vizual kimlik (Brendinq)
Xiaomi Azerbaijan
Qrafik dizayn
OXI Action
Qablaşdırma, Qrafik dizayn