Məqsəd – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun hazırlanması. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

Oboylar
Brendinq, Sayt işi
Vse dla Doma
Ad Seçimi, Brendinq və Sayt işi
Hilal Group
Brendinq, Sayt işi
Brendinq işi
Nomrem.az
Ad Seçimi, Brendinq, Sayt işi
Bozbash Pictures
Brendinq işi
Azeronline
Qrafik dizayn işi
OX Production
Brendinq işi
Lavanderia
Brendinq işi