Məqsədimiz – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir Vizual kimliyin (loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun) hazırlanması idi. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

Vizual kimlik (Brendinq), Video
Vizual kimlik (Brendinq)
Vizual kimlik (Brendinq)
Baku.Tours
Ad seçimi, Kimlik (Brendinq), Sayt
Abdu Travel
Kampaniya, Sosial Media
Vizual kimlik (Brendinq)
Dr. Perviz Hajiyev
Vizual kimlik (Brendinq)
ElePay
Vizual kimlik (Brendinq)