Məqsəd – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun hazırlanması. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

Nomrem.az
Ad Seçimi, Brendinq, Sayt işi
Azərbaycan Nağılları
Qrafik dizayn işi
Booynooz
Brendinq işi
Mezzo - Ləzzətin Ünvanı
Sosial Media işi
Brendinq işi
Dubaidan
Ad Seçimi, Brendinq, Sayt işi
Melofon
Brendinq, Sayt işi
Tomatos Pizza
Ad Seçimi, Brendinq işi