Məqsəd – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun hazırlanması. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

Azeronline
Qrafik Dizayn işi
Qida Express
Brendinq işi
The Get Fresh
Qrafik dizayn işi
Booynooz
Brendinq işi
Messanate
Brendinq işi
Baku.Tours
Ad Seçimi, Brendinq, Sayt işi
OXI Action
Etiket, Qrafik dizayn işi