Məqsəd – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun hazırlanması. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

Smart Bells
Brendinq işi
Booynooz
Brendinq işi
Rent a Dress
Brendinq işi
Xiaomi Azerbaijan
Sosial Media işi
Xiaomi Azerbaijan
Qrafik dizayn işi
FOX.AZ
Brendinq, Sayt işi
Vse dla Doma
Ad Seçimi, Brendinq və Sayt işi
Samsung Galaxy
Video lokalizasiya işi
Azeronline
Qrafik dizayn işi