Məqsədimiz – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir Vizual kimliyin (loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun) hazırlanması idi. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

pix.az
Ad seçimi, Kimlik (Brendinq), Sayt
Baku Wonder Travel
Kampaniya, Sosial Media
Abdu Travel
Kampaniya, Sosial Media
Mezzo - Ləzzətin Ünvanı
Sosial Media
Ideal Service
Vizual kimlik (Brendinq)
Baku Wonder Travel
Ad seçimi, Kimlik (Brendinq), Sayt
Global Destinations Travel
Vizual kimlik (Brendinq)
Rent a Dress
Vizual kimlik (Brendinq)
Dr. Perviz Hajiyev
Vizual kimlik (Brendinq)