Məqsədimiz – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir Vizual kimliyin (loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun) hazırlanması idi. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

West Telecom
Vizual kimlik (Brendinq), Sayt
Azercell
Vizual kimlik (Brendinq)
Ideal Service
Vizual kimlik (Brendinq)
Baku.Tours
Ad seçimi, Kimlik (Brendinq), Sayt
Smoke
Vizual kimlik (Brendinq)
Abdu Travel
Kampaniya, Sosial Media
Samsung Galaxy
Video lokalizasiya
SMSim
Ad seçimi, Kimlik (Brendinq), Sayt
Melofon
Vizual kimlik (Brendinq), Sayt