Məqsəd – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun hazırlanması. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

Bakı Dizayn Şəhəri
Vizual kimlik (Brendinq)
Baku Wonder Travel
Ad seçimi, Kimlik (Brendinq), Sayt
Nomrem.az
Ad seçimi, Kimlik (Brendinq), Sayt
Azercell
Vizual kimlik (Brendinq)
Abdu Travel
Kampaniya, Sosial Media
Smart Bells
Vizual kimlik (Brendinq)
Dr. Perviz Hajiyev
Vizual kimlik (Brendinq)
Messanate
Vizual kimlik (Brendinq)