Layihə haqda – Əslində, bu brendinq-konsept təklifini geniş kütləyə bir neçə gün əvvəl təqdim etmək istərdik, amma ölkənin aparıcı mobil operatoru – Azercell artıq öz yeni loqotipini qəbul etdiyini və tezliklə onu təqdim edəcəyi xəbərini eşitdikdə, bu prosesə mane olmamaq səbəbindən konseptimizin təqdimatını bu günə saxladıq. Konsept sırf yaradıcılıq marağı üzərində hazırlanıb və heç bir halda qəbul edilmiş loqotipə kölgə salmaq məqsədi daşımır.

Bu brendinq də (ilk işi “AzTV üçün rebrendinq təklifi” olub) büromuzun istedad dolu vuran ürəyi, az yaşına baxmayaraq tükənməz yaradıcılıq-generatoru – 6 yaşlı İlay Şükürzadənin ideyası əsasında hazırlanıb.

Azercell ucun yeni brendinq-loqotip teklifimiz
The Get Fresh
Brendinq işi
pix.az
Ad Seçimi, Brendinq, Sayt işi
Etiket, Qrafik dizayn işi
West Telecom
Brendinq, Sayt işi
Nokia
Video Lokalizasiya
Smart Bells
Brendinq işi
Smoke
Brendinq işi