Məqsəd – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun hazırlanması. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

KFC Azerbaijan
Qrafik dizayn işi
pix.az
Ad Seçimi, Brendinq, Sayt işi
OX Production
Brendinq işi
Azeronline
Brendinq işi
Rent a Dress
Brendinq işi
Euronet
Brendinq, Sayt işi
Abdu Travel
Kampaniya, Sosial Media işi
Nokia
Video Lokalizasiya
OXI Action
Etiket, Qrafik dizayn işi