Məqsəd – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun hazırlanması. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

Abdu Travel
Kampaniya, Sosial Media işi
Messanate
Brendinq işi
Baku Wonder Travel
Ad Seçimi, Brendinq, Sayt işi
Azeronline
Qrafik dizayn işi
ElePay
Brendinq işi
Nomrem.az
Ad Seçimi, Brendinq, Sayt işi
Mezzo - Ləzzətin Ünvanı
Sosial Media işi
Azercell
Brendinq təklifi
City Travel
Ad Seçimi, Brendinq, Sayt işi