Məqsəd – Qızardılmış kartof bazarının xüsusiyyətlərini və aqressiv rəqabət şərtlərini nəzərə almaqla baxımlı və müasir loqotipin və ona uyğun korporativ tərtibat üslubunun hazırlanması. Loqotipdə şirkətin istehsal etdiyi hər 2 tip məhsul yer alır – həm qızardılmış kartof – yuxarı hissədə çips, həm də aşağı hissədə fast food üçün nəzərdə tutulan frenç frayz görkəmində. Brendinq haqda daha ətraflı video çarxımız olacaq.

Şirkət haqda – Chipso MDB məkanında paketləşdirilmiş qızardılmış kartof məhsulları satılacaq bir Azərbaycan brendidir. Hal-hazırda istehsalın optimizasiya və kütləvi satışa hazırlıq prosesi gedir.

Tomatos Pizza
Ad seçimi, Kimlik (Brendinq)
Azercell
Vizual kimlik (Brendinq)
Qida Express
Vizual kimlik (Brendinq) işi
Cell
Vizual kimlik (Brendinq)
Vizual kimlik (Brendinq)
pix.az
Ad seçimi, Kimlik (Brendinq), Sayt
Abdu Travel
Kampaniya, Sosial Media
ElePay
Vizual kimlik (Brendinq)
Rent a Dress
Vizual kimlik (Brendinq)