Layihə haqda – Əslində, bu brendinq-konsept təklifini geniş kütləyə bir neçə gün əvvəl təqdim etmək istərdik, amma ölkənin aparıcı mobil operatoru – Azercell artıq öz yeni loqotipini qəbul etdiyini və tezliklə onu təqdim edəcəyi xəbərini eşitdikdə, bu prosesə mane olmamaq səbəbindən konseptimizin təqdimatını bu günə saxladıq. Konsept sırf yaradıcılıq marağı üzərində hazırlanıb və heç bir halda qəbul edilmiş loqotipə kölgə salmaq məqsədi daşımır.

Bu brendinq də (ilk işi “AzTV üçün rebrendinq təklifi” olub) büromuzun istedad dolu vuran ürəyi, az yaşına baxmayaraq tükənməz yaradıcılıq-generatoru – 6 yaşlı İlay Şükürzadənin ideyası əsasında hazırlanıb.

Azercell ucun yeni brendinq-loqotip teklifimiz
Messanate
Brendinq işi
Xiaomi Azerbaijan
Qrafik dizayn işi
Lavanderia
Brendinq işi
Samsung Galaxy
Video lokalizasiya işi
Rent a Dress
Brendinq işi
Brendinq işi
The Get Fresh
Brendinq işi
Tomatos Pizza
Ad Seçimi, Brendinq işi